Co nabízíme?
Jsme přímo vydavatel knih Apetit a širokého portfolia časopisů. Dále na e-shopu nabízíme i další knihy z naší vlastní produkce (Superbyliny, Mandaly apod.). Nakupujete tedy přímo od výrobce a standardně expedujeme zboží do 1 prac. dne z našeho centrálního skladu.
Kolik mě to bude stát?
Cena za samostatné zboží je vždy uvedená v eshopu. Cena dopravy a dobírky je uvedená vždy při procesu dokončení objednávky.
Cena za online platby je 0 Kč, cena za dobírku je 39 Kč. Cena za zaslání přepravní službou v rámci ČR je 79 Kč. Nyní akce: doprava ZDARMA v ČR při objednávce zboží nad 777 Kč. Provozovatel e-shopu může v průběhu roku mít i akční nabídku, kdy je cena za dopravu nižší nebo od určité částky ZDARMA. Nově doručujeme i na Slovensko, ale pouze fyzickým osobám (není možné objednávat na Slovensko na firmu). Cena za zaslání přepravní službou na Slovensko je 149 Kč. Nyní akce: doprava ZDARMA na Slovensko při objednávce zboží nad 777 Kč.
Jak mohu zjistit více informací o nabízených produktech a jejich použití?
U každého produktu / knihy je uvedena specifikace (vazba, počet stran, atd.) a produkty jsou i dostupné fyzicky ve většině knihkupetcví v ČR.
Jak mohu knihy zakoupit?
Knihy zakoupíte kliknutím na políčko "přidat do košíku", následně můžete vybírat i další knihy nebo kliknout na ikonu „košíku“ a tam si vybrat způsob platby a dopravu a následně dokončit objednávku vyplněním údajů. Pokud jste si vybrali způsob platby kartou nebo převodem, je nezbytně nutné dokončit celou objednávku a zaplatit ihned online přes platební bránu již v procesu objednávky (není možná žádná jiná forma platby a nezasíláme ani žádné další a dodatečné údaje k platbě vyžádané přes e-mail). Pokud nezaplatíte přímo v procesu objednávky přes platební bránu, bude Vaše objednávka automaticky považována za stornována.
Mohu si nechat zboží poslat na jinou adresu?
Ano, stačí v „kroku 3 – zákaznické údaje vybrat „Doručovací adresa – jiná“ a vyplnit údaje.
Jak zaplatím?
V současné době akceptujeme JEN online platbu kartou nebo bankovním převodem prostřednictvím platební brány přímo na stánkách obchod.burda.cz (obchod.apetitonline.cz) na našich webových stránkách nebo v hotovosti při převzetí (dobírka je možná pouze v ČR). Pokud nebude online platba uhrazena přímo při objednávání přes platební bránu, bude objednávka automaticky stornována (zrušena). Není možná offline platba převodem (např. na vyžádání e-mailem) nebo jiným způsobem. Pokud se Vám z nějakých důvodů (zejména technických) nepovede zaplatit online přímo při procesu objednávání (ať online platebním převodem nebo kartou), je nutné provést objednávku znovu (případně dle instrukcí zaslaných od firmy GOPAY na Váš e-mail, která poskytuje služby platební brány) a zvolit např. možnost platby dobírkou.
Jaký dopravce mi bude doručovat?
Expedice zboží probíhá většinou do jednoho pracovního dne. Zboží Vám zašle náš smluvní partner firma Mail Step a.s. zpravidla přepravní službou GLS v rámci ČR i SR obvykle do 3-4 pracovních dnů. Zároveň si vyhrazujeme právo sami změnit přepravní službu, v případě, kdy to budou vyžadovat okolnosti nutné k včasnému doručení zboží. Do zahraničí mimo SR nedoručujeme.
Mohu zboží vrátit? Jak mohu s vrácením postupovat? Kam mám zaslat zpět?
Nepoškozené zboží je možné vrátit ve lhůtě 14 dnů od doručení, a to zasláním na následující adresu: Zákaznická podpora eshop, Burda International CZ s.r.o., Luxembourg Plaza, Přemyslovská 2845/43, 130 00 Praha 3. Peníze budou vráceny ve lhůtě 14 dnů.
Máte další otázky?
Kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na telefonní lince 221 589 111 nebo na e-mailové adrese obchod@burda.cz, která je tu pro Vás v pracovní dny v době 9–17 hod.